14 Kasım 2013 Perşembe

Birine güvenebilmenin cesareti; Seni seviyorum


Pencerenizin açıldığı kadar gökyüzüdür içinize dolan, güldüğünüz kadar mutlu olursunuz, sevdiğiniz kadar yara alır mısınız bilmiyorum ama güvendiğiniz kadar sevebilirsiniz. Şu saçma sapan dünyada her şeyin başıdır ‘’güven’’. Olmazsa yer bitirir adamı olursa da bal kaymaktır.

 Birine güvenebilmenin verdiği cesareti bir de delicesine sevmek verir insana ki ikisi aynı kapıya çıkıyor bence. Birine güvenmek; o gelir, o halleder, o beni kurtarır, o benim yanımda olur düştüğümde yanıma gelir elinden bir şey gelmese de oturur benle beraber ağlar ya da beraber güleriz düştüğümüz yerde diyebilmek dünyanın en güzel duygusu belki de.

Düştüğümüzü, boğulduğumuzu ,derdimizi ,kederimizi biz söylemeden anlayan elini uzatan, sevgisiyle, güveniyle içimizde yer eden ne kadar insan varsa Jehan Barbur’dan gelsin sevgili gecenin bu saatinde benim zırvalamalarıma maruz kalanlar, iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder